czwartek, 18 stycznia 2018

Moje przedłużanie włosów metodą na mikroringi

Hej kochane !

Po bardzo długiej przerwie witam Was ponownie !:)
Przychodzę dzisiaj do Was z postem, który może pomóc wielu dziewczynom.
Jeżeli chcesz przedłużyć włosy, szukasz odpowiedniej metody i zastanawiasz się nad mikroringami ja dzisiaj troszkę opowiem o tej metodzie, pokażę jej plusy i minusy.

Zdjęcie moich włosków
przed i po



   Co to jest przedłużanie włosów na mikroringach?

Technika przedłużania włosów na mikroringi to zimna metoda, która polega na doczepieniu pasemek do naszych włosów za pomocą metalowych obrączek. Moje obrączki są z silikonem, więc nie "ściskają" aż tak moich włosków. Odczepiam i przyczepiam włosy co dwa miesiące, chociaż myślę, że 3 też byłoby okej. 


Gdzie zamawiałam swoje włosy ?


Bardzo polecam włoski z tej strony, ja już mam ponad pół roku swoje i wyglądają jak nowe. 
Kręcę prostuję oraz suszę suszarką a one dalej świetnie wyglądają.

Jak pielęgnuję swoje włosy ?

Przede Wszystkim używam szczotki Tangle Teezer, codziennie szczotkuję włosy ze specjalną uwagą, żeby nie porobiły się przy ringach niepotrzebne kołtuniki. 
Myję włosy nie schylając głowy na dół, uwaga nie wolno tego robić !!!
Używam szamponu i balsamu do włosów firmy Babci Agafii, szczerze polecam, moje włosy dzięki tym produktom bardzo odżyły. Normalnie susze włosy suszarką, prostuję czy kręcę. 


Zalety :

- szybki efekt długich i gęstych włosków,
- łatwość aplikacji,
- jest to metoda bezpieczna dla naszych włosów, nie uszkadza ich,
- mega efekt w krótkim czasie,
- prawie nie widać ringów ! chyba, że w wysokim kucyku:)

Wady: 

- pierwsze 3 noce to koszmar, trzeba się przyzwyczaić,
- mycie głowy jest bardziej skomplikowane i bardziej pracochłonne,
- codzienna pielęgnacja więcej od nas wymaga czasu. 


Dziewczyny jeśli macie więcej pytań czy wątpliwości walcie do mnie śmiało !
Pomogę, doradzę , polecę !:)
Zapraszam również na mój instagram, gdzie jestem na bieżąco :)


Całuję i do zobaczenia ! ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!:)