poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Konturowanie twarzy z paletką Makeup Revolution Iconic 3w1 Flush

Hej kochane !:)

W ostatnim czasie dokonałam zakupu paletki do konturowania twarzy  Makeup Revolution Iconic 3w1 Flush. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem właśnie takiej paletki, która będzie zawierała rozświetlacz, róż i bronzer w jednym. Cena kosmetyków z tej firmy jest bardzo niska, więc ciekawa byłam jak to będzie z ich jakością. No i szczerze mówiąc jestem bardzo, ale to bardzo mile zaskoczona.. :)




Paletka ta jest dostępna w różnych odcieniach, ja akurat wybrałam zestaw FLUSH. 
Wydaje mi się on najbardziej neutralny, a z racji tego, że dopiero zaczynam swoją przygodę z konturowaniem twarzy, nie chcę przesadzić i zrobić sobie "plam" na twarzy zbyt mocnym odcieniem.






Bronzer na pierwszy rzut oka wydaje się być naprawdę bardzo ciemny, 
ale po nałożeniu go na pędzel "rozprasza się" i aby uzyskać mocny efekt trzeba go naprawdę bardzo sporo nałożyć. Nie da się przesadzić z nim, jeżeli chociaż troszkę potrafimy obsługiwać się pędzlem. 

Rozświetlacz jest bardzo jasny i naprawdę daje świetny efekt. Ożywia naszą cerę i robi twarz pełną blasku i świeżości. Rewelacyjnie dopasowuje się do skóry. 

Różu na co dzień nie używam, tego jednak spróbowałam. Jest bardzo intensywny i trzeba z nim uważać, ponieważ daje mocny efekt. 




Podsumowując całość, jestem bardzo zadowolona z tej paletki i szczerze mogę Wam ją polecić.
Jej cena i jakość są rewelacyjne i na pewno będziecie z niej zadowolone tak jak ja.:):)

I oto ja po użyciu tej paletki.




Paletka i pędzelki -Minti Shop

Mój instagram - dobrepaleniee
Snapchat - dobrepaleniee

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz!:)